MEB 30 Bin ogretmen Atamasina Iliskin Brans Dagilimini Acikladi Egitim Haberi

Bakanliktan yapilan aciklamada, ogretmen atamasina iliskin Brans Dagilimi nin bakanligin internet sayfasinda yayinlandigi bildirildi. Aciklamada, "Bakanligimiza bagli egitim kurumlarinin ogretmen ihtiyacinin karsilanmasina yonelik olarak ilk atama, yeniden atama ve kurumlar arasi yeniden Açiklamada, "Bakanliğimiza Bağli Eğitim Kurumlarinin öğretmen Ihtiyacinin Karşilanmasina Yönelik şekilde Ilk Atama, Tekrardan Atama Ve Kuruluşlar Arasi Tekrardan Atama Ve Milli Sporcularin Atamasi Kapsaminda Atama Yapilacak Alanlar Ile Başvuruya Esas Olacak Taban Puan Ve Kontenjan Listesinde Belirtilen Alanlarda 30 Bin öğretmen Kadrosuna Atama Yapilmak üzere Müracaat Alinacaktir" Denildi. Buna Göre En Fazla öğretmen Alimi şöyle: Bilişim Teknolojilerine Bin 208, Din Kültürü Ve Ahlak Bilgisi 2 Bin 818, Fen Bilimleri/Fen Ve Teknolojileri Bin 406, İlköğretim Matematik Öğretmenliği 2 Bin 14, İngilizce üç Bin 124, Matematik Bin 52, Okul Öncesi Bin 830, Rehberlik Bin 620, Sinif öğretmenliği üç Bin 292, Türk Dili Ve Edebiyati Bin 50, Türkçe öğretmenliği Bin 511. En Az öğretmen Alimi Ise 1'er Kişiyle Biyomedikal Cihaz Teknolojileri, Gemi Yapimi/Gemi Donatim, Güzellik Ve Saç Bakim Hizmetleri, Hayvan Sağliği/Hayvan Yetiştiriciliği Ve Sağliği/Hayvan Sağliği, Sanat Ve Tasarim/Plastik Sanatlar Alanlarina Olacak.

Devami icin Tiklayin

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.