Guney Sudan Ile Sudan Arasindaki Iliskiler Normallesiyor Dunya Haberi

Mayardit, yaptigi yazili aciklamada "Komsu ulke Sudan ile iliskileri tamamen normallestirmeye karar verdim. Ikili iliskilerin normallesmesi ve sinir meselelerini gorusmesi icin aralik ayinda Hartum'a ozel temsilci gonderdim" ifadesini kullandi. Sudan sinirindaki askeri guclerin 1956 İkili Ilişkilerin Normalleşmesi Ve Sinir Meselelerini Görüşmesi Için Aralik Ayinda Hartum'a özel Temsilci Gönderdim" Ifadesini Kullandi. Sudan Sinirindaki Askeri Güçlerin 1956 Sinirlarina Göre 5 Mil Güneye çekileceğini Belirten Mayardit, "Sinir Bölgelerinde Iki ülkenin De Birçok Vatandaşi Yaşiyor. İlişkilerin Iyileştirilmesi Ve Onlarin Yaşam şartlarinin Yükseltilmesi Bizim Sorumluluğumuz Altinda.

Devami icin Tiklayin

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.